Garantie & Klachten Webshop bestellingen
Garantie
Wij doen heel erg ons best om te zorgen dat al onze producten onbeschadigd bij jouw geleverd worden. Helaas komt het soms toch voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport van PostNL of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We zouden het fijn vinden dat je dit binnen 14 dagen na ontvangen van je bestelling dit per e-mail aan ons laat weten. Indien de schade die je meldt binnen de garantie valt, zullen wij de kosten dragen voor het retourneren van het defecte artikel en het versturen van een vervangend artikel.
Klachten
Het kan voorkomen dat jij jouw webshopbestelling niet helemaal naar wens ontvangt. Wij raden je aan om ons hiervan eerst op de hoogte te stellen via e-mail info@gezondeleefstijlplanner.nl. Leidt dit niet tot een voor jouw gewenste oplossing, dan is het voor consumenten van 15 februari 2016 in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je klachten over de geleverde diensten van gezonde leefstijl planner? Dan verwijzen we je graag door naar onze algemene voorwaarden.